Valitusten käsittely
Miten teen valituksen Broccille?
Pyrimme aina tarjoamaan asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Jos olet kokenut palvelussamme ongelmia, jokin ei ole toiminut odotetusti tai olet muuten tyytymätön asian käsittelyyn, pyydämme sinua ensisijaisesti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Meidät tavoittaa sähköpostitse osoitteesta info@brocc.fi tai puhelimitse numerosta +358 (0)105 248 410.
Jotta voimme käsitellä valituksesi mahdollisimman tehokkaasti, suosittelemme tekemään sen kirjallisesti ja mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Löydät valituslomakkeemme täältä.
Jos et ole tyytyväinen asian käsittelyyn
Jos et ole tyytyväinen siihen, miten asiasi on käsitelty, voit pyytää, että Broccin valitusvastaava arvioi asiasi uudelleen. Sinulla on oikeus saada päätös ja perustelut 14 päivän kuluessa. Mikäli asian käsittely viivästyy, saat siitä erillisen ilmoituksen.
Voit lähettää valituksesi suoraan valitusvastaavalle sähköpostitse osoitteeseen reklamaatiot@brocc.fi tai postitse osoitteeseen: Brocc Finance AB, Suomen sivuliike Valitusvastaava, PL 359, 00101 Helsinki.
Jos et ole tyytyväinen lopulliseen ratkaisuun
Jos et ole tyytyväinen Broccin lopulliseen vastaukseen, voit kuluttajana saattaa asiasi Kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Neuvontaa varten voit olla yhteydessä myös Vakuutus- ja rahoitusneuvontaan (FINE) tai Kilpailu- ja kuluttajavirastoon (KKV).